Piekļūstamības paziņojums

Šajā paziņojumā sniedzam informāciju par piekļūstamības prasību nodrošināšanu BluOr Bank (turpmāk – banka vai mēs).

Nepārtraukti pilnveidojam savus pakalpojumus, tostarp internetbanku un mobilo lietotni, lai arī turpmāk ikviens tos varētu izmantot viegli un ērti.

Tīmekļvietne pašlaik pilnībā neatbilst piekļūstamības prasībām.

No 2026. gada marta būs pieejama jauna bankas tīmekļvietne, kas būs ērtāka, labāk pielāgota visiem lietotājiem un atbildīs tīmekļvietņu piekļūstamības vadlīnijām WCAG 2.1 AA. 

Pogas bankomāta kreisajā un labajā pusē ir kontrastējošā krāsā – gaišas sudraba pogas uz tumšāka fona.

Bankomāti atrodas – ne augstāk par 122 centimetriem un ne zemāk par 38 centimetriem.

Tastatūrai ir atzīmēta centrālā poga „5”, kā arī uz pogām „ok”, „cancel” un „correct” ir iegravēti speciāli simboli.

Pēc katras pogas nospiešanas atskan signāls. 

- Klients bankā var ierasties ar surdotulku. Nepieciešamības gadījumā bankas darbinieks var lūgt surdotulkam uzrādīt pasi vai personas apliecību (arī saņemot pakalpojumu attālināti).

- Nepieciešamības gadījumā banka nodrošinās papīru, pildspalvu vai zīmuli.

- Attālināti nodrošinām saziņu e-pastā.

- Ja ir nepieciešams, piesakiet palīdzību bankā un mūsu konsultants Jums palīdzēs.

- Piesakoties uz vizīti, vēlams informēt darbinieku par to, vai ir nepieciešams papildu atbalsts apkalpošanas laikā.

- Klients bankā var ierasties ar pavadošo personu. Nepieciešamības gadījumā bankas darbinieks var lūgt pavadošajai personai uzrādīt pasi vai personas apliecību (arī saņemot pakalpojumu attālināti).

- Attālināti nodrošinām saziņu ar tālruņa starpniecību.

- Ja ir nepieciešams, piesakiet palīdzību bankā un mūsu konsultants Jums palīdzēs.

- Piesakoties uz vizīti, vēlams informēt darbinieku par to, vai ir nepieciešams papildu atbalsts apkalpošanas laikā.

- Atbilstoši Preču un pakalpojumu piekļūstamības likuma prasībām pakāpeniski vienkāršojam noteikumus, līgumus un veidlapas.

- Esošajiem klientu līgumiem, kuru darbība turpināsies arī pēc 2030. gada 27. jūnija, banka nodrošinās atbilstību piekļūstamības prasībām. Ja nepieciešams, banka:

- sniegs piekļūstamu informāciju par konkrēto līgumu;

- vai arī vienosies ar klientu par līguma teksta pielāgošanu, lai tas atbilstu piekļūstamības prasībām.

Ja Jums rodas jautājumi vai ieteikumi par piekļūstamību, lūdzu, sazinieties ar mums.

Tālrunis: +371 67 031 333, e-pasts: info@bluorbank.lv