Piekļūstamības paziņojums
Šajā paziņojumā sniedzam informāciju par piekļūstamības prasību nodrošināšanu BluOr Bank (turpmāk – banka vai mēs).
Nepārtraukti pilnveidojam savus pakalpojumus, tostarp internetbanku un mobilo lietotni, lai arī turpmāk ikviens tos varētu izmantot viegli un ērti.
Fiziskā piekļūstamība
Klientu apkalpošanas centrs (Jēkaba iela 2, Rīga)
- Pieejama zvana poga. Zvana poga nodrošina iespēju saņemt palīdzību iekļūšanai filiālē.
- Ieeja klientu apkalpošanas centrā un telpās ir bez sliekšņiem, durvis ir pietiekami platas. Telpas ir viegli piekļūstamas cilvēkiem ratiņkrēslos vai ar citiem kustību traucējumiem.
- Klientu apkalpošanas centrā ir uzstādīti ekrāni, kuros parādās informācija par apkalpošanas secību.
Galvenais birojs (Smilšu iela 6, Rīga)
- Pie ieejas galvenajā birojā ir neliels pakāpiens. Ja Jums ir nepieciešama palīdzība iekļūšanai ēkā, lūdzu, nospiediet pie ieejas esošo zvana pogu. Nepieciešamības gadījumā mēs nodrošināsim pārnēsājamu uzbrauktuvi, lai varētu ērti iekļūt telpās arī ar ratiņkrēslu.
- Telpas ir bez sliekšņiem, pietiekami platas, ir pieejams lifts. Telpas ir viegli piekļūstamas cilvēkiem ratiņkrēslos vai ar citiem kustību traucējumiem.
Tuvākās autostāvvietas, kas paredzētas cilvēkiem ar invaliditāti, atrodas blakus klientu apkalpošanas centram un galvenajam birojam - Smilšu ielā 6, krustojumā ar Aldaru ielu un Mazā Smilšu ielā, krustojumā ar Meistaru ielu.
Informācijai!
Atbilstoši Rīgas valstspilsētas pašvaldības maksas autostāvvietu apsaimniekošanas un lietošanas noteikumu Nr. 206 19.1. punktam, ja transportlīdzeklis ir aprīkots saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumu prasībām, personām ar invaliditāti ir tiesības bez maksas izmantot jebkuru citu brīvu vietu Rīgas pašvaldības maksas autostāvvietas darbības teritorijā, ja īpaši paredzētās stāvvietas ir aizņemtas vai nav ierīkotas.
Bankomāti
Pogas bankomāta kreisajā un labajā pusē ir kontrastējošā krāsā – gaišas sudraba pogas uz tumšāka fona.
Bankomāti atrodas – ne augstāk par 122 centimetriem un ne zemāk par 38 centimetriem.
Tastatūrai ir atzīmēta centrālā poga „5”, kā arī uz pogām „ok”, „cancel” un „correct” ir iegravēti speciāli simboli.
Pēc katras pogas nospiešanas atskan signāls.
Nedzirdīgu un vājdzirdīgu personu apkalpošana
- Klients bankā var ierasties ar surdotulku. Nepieciešamības gadījumā bankas darbinieks var lūgt surdotulkam uzrādīt pasi vai personas apliecību (arī saņemot pakalpojumu attālināti).
- Nepieciešamības gadījumā banka nodrošinās papīru, pildspalvu vai zīmuli.
- Attālināti nodrošinām saziņu e-pastā.
- Ja ir nepieciešams, piesakiet palīdzību bankā un mūsu konsultants Jums palīdzēs.
- Piesakoties uz vizīti, vēlams informēt darbinieku par to, vai ir nepieciešams papildu atbalsts apkalpošanas laikā.
Neredzīgu un vājredzīgu personu apkalpošana
- Klients bankā var ierasties ar pavadošo personu. Nepieciešamības gadījumā bankas darbinieks var lūgt pavadošajai personai uzrādīt pasi vai personas apliecību (arī saņemot pakalpojumu attālināti).
- Attālināti nodrošinām saziņu ar tālruņa starpniecību.
- Ja ir nepieciešams, piesakiet palīdzību bankā un mūsu konsultants Jums palīdzēs.
- Piesakoties uz vizīti, vēlams informēt darbinieku par to, vai ir nepieciešams papildu atbalsts apkalpošanas laikā.
Iespējas saņemt vieglajā valodā sniegtu skaidrojumu par līguma tekstu
- Atbilstoši Preču un pakalpojumu piekļūstamības likuma prasībām pakāpeniski vienkāršojam noteikumus, līgumus un veidlapas.
- Esošajiem klientu līgumiem, kuru darbība turpināsies arī pēc 2030. gada 27. jūnija, banka nodrošinās atbilstību piekļūstamības prasībām. Ja nepieciešams, banka:
- sniegs piekļūstamu informāciju par konkrēto līgumu;
- vai arī vienosies ar klientu par līguma teksta pielāgošanu, lai tas atbilstu piekļūstamības prasībām.